Uwaga! Konkurs:)!

Byłam wczoraj w Krakowie, który nieproszony już stał się moim drugim miastem rodzinnym - czasem wydaje mi się, że stoję "w rozkroku": jedną nogą tu a drugą tam...
Ale wczoraj to był udany wypad. Z Biblioteki Instytutu Filozofii jednej z krakowskich uczelni przywiozłam takie oto perełki:

I mam ponad 70 stron tych cudowności z 1911 roku. Tylko jak ja się przebiję przez ten niemiecki to nie wiem... Jakiś koszmar mnie czeka:(
A obok tego Państwo Platona po angielsku (całkiem przyjemna sprawa:)) specjalnie dla mnie skserowane, przygotowane, pospinane i odłożone na półkę przez prze-sympatyczne i uczynne Panie bibliotekarki:)!! - Z tego miejsca baaardzo Panią raz jeszcze DZIĘKUJĘ:)
I jeszcze oczywiście wyniosłam z BJ torbę komentarzy do tegoż Platona... Tylko kiedy ja to wszystko sprawnie ogarnę??
A kiedy dopełniłam wszelkich obowiązków, udałam się na oglądanie miasta. 
Szykuje się ono bardzo ładnie na klimatyczne, magiczne i kolorowe Święta Bożego Narodzenia. W tym ogromie światełek, ozdób, kolorów i blasków wyłapałam dwie migawki:





Dlatego postanowiłam ogłosić konkurs:) 
Proszę o przysyłanie do 19.12, do godziny 20.00 czasu polskiego na mój "blogowy" adres meilowy zdjęć z Waszych miast (parki, skwery, place, rynki), które w Waszej opinii są magicznie, wyjątkowo i z klasą przygotowane na te najważniejsze święta w Polsce. Obok tych zdjęć proszę o dołączenie krótkich wyjaśnień, uzasadnień dlaczego wybraliście ten a nie inny kadr. 
Do trójki zwycięzców zostaną wysłane małe paczuszki-niespodzianki:)       
I aby w te mroźne dni łatwiej się wędrowało w poszukiwaniu urokliwych zakątków zapodaję piosenkę na najbliższe dwa dni. Dziś to: 


Już zaczynam czekać na Wasze fotografie. Skoro wiem skąd pochodzicie, bardzo chcę zobaczyć Wasze lokalne perełki:) 

ps - Iza, a to coś dla Ciebie:) 
I Ostrołękę zimą też chcę ujrzeć:):) 

Komentarze