Akcja: Moja książka w waszych rękach - etap kolejny!

Jako kolejne ogniwo w zabawie Moja książka w Waszych rękach zorganizowanej przez  Zuzannę Gajewską, informuję, że nadeszła pora zgłaszania się do mnie po odbiór książki Potomkowie pierwszej czarownicy. Mój egzemplarz pochodzi ze ścieżki ZIMA.


Każdy, kto chce poznać historię pewnego morderstwa, przyjaźni zrodzonej z nieoczekiwanego spotkania w popsutej windzie, odkryć miejsce rodzimowierców w dzisiejszym świecie oraz wczuć się w nie całkiem były świat słowiańskich wierzeń, może pozostawić pod tym wpisem zgłoszenie.
Oto kilka warunków:
  1. W losowaniu mogą wziąć udział jedynie osoby mieszkające na terenie Polski.
  2. Zgłaszający się do mnie chętni, automatycznie zgadzają się przestrzegać warunków konkursu ustalonych przez Zuzannę Gajewską - tutaj.
  3. Wraz ze zgłoszeniem należy pozostawić adres meilowy, bym mogła się później skontaktować ze Zwycięzcą.
  4. Czas przyjmowania zgłoszeń: do najbliższej środy – 13.08.2014.
  5. Ogłoszenie wyników: 14.08.2014.
  6. Jeśli do północy 14.08.2014 Zwycięzca nie odpowie na mojego meila, wyłonię kolejną osobę.
  7. Książkę wyślę w sobotę 16.08 lub najpóźniej w poniedziałek 18.08 (15.08 jest dniem świątecznym). 
Zapraszam do zabawy!

Możesz być kolejnym ogniwem w łańcuszku oplatającym już pewnie cały krajJ

Komentarze