ROZDAWAJKA PRZEDMIKOŁAJOWA

Z racji, że każdy miłośnik literatury książki lubi też rozdawać, uruchamiam kolejną szybką inicjatywę. Tym razem możecie – dla siebie, lub kogoś bliskiego (w końcu niektórzy już dziś myślą o 6.12 :-)) – zdobyć jeden z zestawów książkowych.

Zestaw pierwszy:
„Test krwi”
„Słodki zapach brzoskwiń”
dla tych, którzy lubią literacką zagadkę – czy to w szacie powieści obyczajowej czy sensacji kryminalnej.

Zestaw drugi:
„Był sobie książę”
„Pamiętniki Jane Austen”
to propozycja raczej dla kobiet pracujących ciężko (intelektualnie lub fizycznie, w domu lub korporacji), które podczas tych 5-ciu minut dla siebie pragnął całkowicie wyłączyć się z tu-i-teraz.

Jak powalczyć o zestawy?     
Oto zasady i warunki:
          1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Zielono Mi. Ona również jest fundatorem nagród, którymi są nowe, nieużywane książki.
       2. Konkurs trwa od 19.11.16 do 26.11.16, do 14.00. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 27.11.16 i już tego dnia będę prosić o adresy korespondencyjne - bym 28.11.16 rano mogła nadać przesyłki. 
        3. By wziąć udział w zabawie należy: zostawić w komentarzach pod tym wpisem odpowiedź na pytanie/zadanie konkursowe oraz podać swój adres meilowy; dodatkowo: zostać obserwatorem bloga (w komentarzu proszę podać imię/pseudonim) i na swoim blogu umieścić konkursowy baner (a jeśli nie jest się autorem bloga – na fb, google+…).
WZÓR:
- odpowiedź na pytanie,
- adres meilowy,
- informacje o obserwowaniu oraz banerze.
4. W zabawie mogą wziąć udział osoby, które podadzą jedynie polski adres korespondencyjny (w celu wysłania nagród).
5. Pytanie/zadanie konkursowe:
Podziel się informacją dla kogo walczysz o książki (siebie/taty/bratowej/zapracowanej kumpeli…) i przekonaj mnie, że obdarowany (Ty lub ktoś Ci bliski) na pewno się z tych podarków ucieszy:-)
6.   Konkurs nie podlega Ustawie z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Zapraszam! 
Będę zaszczycona gościć Was podczas tej zabawy! 
A oto jej skromna wizualizacja:


Komentarze

  1. Zgłaszam się.
    - Wybieram zestaw pierwszy i chcę go ofiarować cioci spod Warszawy, oczywiście przeczytawszy te książki, która mówi, że niezbędnie potrzebuje ciekawych książek na dojazdy pociągiem do pracy. Muszą to być ciekawe powieści, gdyż pociąg jeździ szybko i będzie je czytać w odcinkach. Zestaw kryminał plus obyczajówka pasują jak ulał.
    - renax79@wp.pl
    - Obserwuję jako Izabela Łęcka-Wokulska i wstawiłam banerek: http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Wybieram zestaw pierwszy. Chciałabym, aby te książki przeczytały moja mama, siostra (obie uwielbiają czytać) oraz każdy kto będzie miał na nią ochotę. Oczywiście sama również chętnie przeczytam.
    e-mail: iza.81@o2.pl
    Obserwuję jako: Izabela Wyszomirska
    Baner: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie :D
    Walczę o zestaw 2 dla siebie. Ponieważ czytanie jest dla mnie ogromnie wazne, pozwala mi oderwać się od realnego świata, a dodatkowo teraz relaks jest dla mnie najważniejszy, gdyż jako kobieta w ciąży potrzebuję dużo odpoczynku i umysłowego oczyszczenia by nie myśleć zbytnio o tym co będzie już w styczniu :D
    e mail: justynamajcher@interia.pl
    obserwuję jako: Just yśka
    Baner: coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :-)
    Gram o zestaw pierwszy. Dla siebie, choć nie ukrywam, że na pewno pożyczę czytającym znajomym te książki. A dlaczego to właśnie ja powinnam dostać ten zestaw? Bo nikt tak jak ja czule nie traktuje książek, będzie im u mnie dobrze i żadna krzywda im się nie stanie. Oczyma wyobraźni już je widzę na półce w otoczeniu innych egzemplarzy, które przyjmą dwie nowe siostry do wielkiej książkowej rodziny.
    e-mail: edyta.michalska31@gmail.com
    obserwuję jako edytam14
    fb: https://www.facebook.com/edyta.mi.52

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglaszam sie☺
    Gram o zestaw pierwszy.W pierszej kolejnosci dla siebie bo konczy mi sie juz lista książek oczekujących na przeczytanie na pòłce ,a wieczory jesienne są sprzyjające czytaniu.Książki napewno też zostaną pożyczone moim zbajomym.
    Email :agatka-tok@wp.pl
    Obserwuje jako Agata Tokarz
    Udostępnione na google

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Niestety nie obdaruję książkami nikogo. Będą dla mnie. Jestem książkową sroką i nic na to nie poradzę. Poza tym moja siostra nie czyta (a fe!) a mój syn interesuje się trochę innymi gatunkami literackimi.
    monweg@wp.pl
    Obs. Monika Piotrowska-Wegner
    udostępniam https://plus.google.com/u/0/+MonikaPiotrowskaWegnermonweg

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętasz Zofio jak się poznałyśmy? W piaskownicy jadłyśmy razem piasek, to był nasz taki pakt, który zawierałyśmy od małego. Zawsze miałyśmy być bliskie sobie, jak siostry. I tak mijają lata, a ty wciąż przy mnie tkwisz. Budowałyśmy domek na drzewie, gdzie była nasza tajna baza. I właśnie tam czytałyśmy wspólnie naszą pierwszą książkę. Pamiętasz jak bawiłyśmy się w odkrywców skarbów u mojej babci na strychu i w kufrze pełnym staroci znajdujemy książkę. Zjedzoną już trochę przez mole i na której widać uszczerbek czasu. Zabrałyśmy ją do naszego domu i tam czytałyśmy. Tą książką okazała się „Ania z Zielonego Wzgórza” historia o dziewczynce, które poruszała nas do łez. Wykradałyśmy się codziennie i z każdym dniem czytałyśmy coraz więcej. Od tamtego czasu minęło parędziesiąt lat, a my dalej kochamy książki i dalej jesteśmy najbliższymi przyjaciółkami. Zasługujesz na te książki bo ty jak nikt inny znasz wartość książki i cenę jaką za sobą niesie, aby ją zdobyć. Wiem, że obdarzyłabyś je miłością i troską i w taki sposób mogę ci okazać, że nasza przyjaźń jest silniejsza niż wszystko. Przezwycięży wiatry i pokona góry. I zawsze obok nas będzie kroczyła książka bo to ona nas poznała i pokazała jaką wielką siłę nosi w sobie przyjaźń.
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Baner: http://molksiazkowy91.blogspot.com/p/recenzje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź na pytanie: Walczę jak lew o zestaw drugi :D dla kogo? Ano dla mojej Babci Basi :D ja, jako zapalona książkoholiczka oczywiście polecam Babci co ciekawsze książki i często jej po prostu przynoszę powieści do przeczytania ;) dlatego wiem, że bardzo by jej się spodobały książki z zestawu drugiego. Moja Babcia po prostu lubi takie klimaty. A że zbliżają się jej imieniny, bo Barbórki już coraz bliżej, to dodatkowo sprawiłabym Babci prezent-niespodziankę takimi wygranymi książkami :) Oczywiście ja te książki z miłą chęcią też przeczytam, bo wiem, że Babcia mi je pożyczy :)
    Mail: jagodkaa121@gmail.com
    Obserwuję jako: Jagoda G
    Udostępniam: https://plus.google.com/102223243176506653435/posts/V7u4hUcsc4L

    OdpowiedzUsuń
  9. Gram o zestaw pierwszy. Dla kogo? Otóż obdarowałabym nim swoją mamę, ponieważ wiem, że ucieczka do świata literatury to coś czego aktualnie potrzebuje. Niestety widzę jak bardzo jest zestresowana i chciałabym jej pomóc. Nie chcę narzucać jej odpoczynku, gdyż zdaję sobie sprawę z tego, że jest niezwykle ambitna i nie dałaby sobie chwili wytchnienia. Jednak jestem pewna, że gdybym podrzuciła jej książki, to nie poskromiłaby swojej ciekawości, tylko zajrzała do nich i na dobre się wciągnęła.
    mail: patizabkol@gmail.com
    obserwuję jako: Pati Zabkol
    udostępniam na google+: https://plus.google.com/u/0/102200921607391155254

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz